Cum pot copiii sa obtina note mai bune?

Scoala a inceput, rezultatele la invatatura conteaza!

Cum pot copiii sa obtina note mai bune?

Ajutati-va copilul sa-si imbunatateasca rezultatele crescandu-i randamentul la invatatura la adevarata sa capacitate!

 

Cerinte mari , exigenta

note mai bune
In zilele noastre copiii se confrunta cu cerinte din ce in ce mai mari la scoala si intampina o materie destul de incarcata, iar ca sa poata face fata copilul are nevoie de o capacitate ridicata de concentrare, de gandire dezvoltata, de intuitie si motricitate fina. Materia de insusit este in continua crestere, si o cantitate tot mai mare de cunostinte trebuiesc asimilate de la o varsta din ce in ce mai frageda. Pentru ca scrisul, cititul si socotitul sa fie asimilate mai usor de catre cei mici este nevoie de un sistem nervos bine organizat.

 

Motricitatea subdezvoltata este cea mai frecventa cauza a problemelor de invatatura.

70% din aceste deficiente sunt cauzate de probleme neurologice, mai exact de un sistem nervos imatur sau subdezvoltat.
Deficientele din dezvoltarea sistemului nervos a copiilor pot cauza tulburari de atentie, memorie slaba, probleme de comportament. Copilul nu se simte in masura sa faca fata asteptarilor, se crede mai prejos fata de ceilalti copii si astfel scade increderea in sine.

 

Copiii mai dezvoltati vor face fata mai usor acestor solicitari

Exact pierderea autoincrederii constituie o amenintare!

 

Pentru a cunoaste si descoperi lumea este nevoie de incredere in sine. Copilul are nevoie de autoincredere, “sunt in stare sa fac fata provocarilor pot sa ma schimb si sa schimb ceva in lume, sunt capabil sa creez si sa fac lucruri noi, sunt capabil sa-mi gasesc locul in lume”.

note mai bune

Daca copilul dvs nu este inca pregatit sa infrunte obstacolele pe care le intalneste, daca nu s-au format inca abilitatile de trecere peste dificultati, atunci poate suferi un esec. Esecurile sunt distrugatoare. Nu va mai fi interesat sa infrunte obstacolele, sau sa rezolve sarcinile, spunandu-si ca el oricum nu poate, nu e in stare.

 

Dar ajutorul este atat de simplu!

 

Sistemul nervos se dezvolta prin exercitii simple, prin miscare. Miscarea ajusteaza sistemul nervos, creaza in creier legaturile necesare, astfel dezvolta si abilitatile de invatare.

Decalajul poate fi recuperat, iar abilitatile copilului vor incepe sa se dezvolte. Se va dezvolta memoria, astfel va invata mai usor. Copilul va fi mai atent timp mai indelungat, astfel se va putea concentra mai mult timp asupra lectiei. Va fi mai receptiv inclusiv in timpul orelor. Prin dezvoltarea abilitatilor va intelege mai bine materia, va fi mai putin plictisit si se vor reduce problemele de comportament.

note mai bune

Rezultate mai bune la scoala cu doar 45 de minute de miscare?
70% din problemele de scris si citit sunt cauzate de dezorganizarea sistemului nervos. Forme de miscare, exercitiile bine definite, stimuleaza diferite zone ale sistemului nervos, iar prin asta se obtine si o imbunatatire semnificativa la invatatura. Prin miscare sistemul nervos se dezvolta iar copilul cu probleme la invatatura isi va mari randamentul la scoala.

 

ACESTE REZULTATE POT FI ATINSE IN CADRUL SEDINTELOR
DEZVOLTARE PRIN MISCARE !

Desigur, nici terapia prin miscare nu poate face minuni si nu inlocuieste invatatul. Dar este special recomandat pentru copiii care invata mai greu, care isi petrec tot timpul liber cu invatatul, si tot fara sa obtina note mai mari. Exercitiile din cadrul programului Dezvoltare prin Miscare practicate in mod regulat dezvolta si atentia, capacitatea de concentrare necesare imbunatatirii rezultatelor la invatatura.

De ce ar fi cheia chiar miscarea?
note mai bune

Dezvoltarea sistemului nervos se face in mod ierarhic. In acest sistem structurile
elementare, create in timpul evolutiei vor initia devoltarea structurilor ulterioare. Daca in aceasta dezvoltare ierarhica intervine o eroare, aceste structuri elementare nu se dezvolta in mod normal, ulterior, vor atrage dupa sine alte probleme, inclusiv de gandire, care ar trebui sa se dezvolte in cortex.
La sugari, aceasta dezvoltare a structurilor elementare se poate observa prin noile miscari pe care le face sugarul, astfel se creaza primele contacte cu lumea din jurul lui. Pe aceste structuri elementare se bazeaza diferitele forme de comunicare: vorbitul si scrisul.
Daca aceste miscari nu sunt practicate suficient, nu stimulaza sistemul nervos, dezvoltarea intarzie sau nu se produce iar astfel va cauza deficiente in scris si citit in anii de scoala.
Atunci cand vorbim de dezorganizarea sau subdezvoltarea unor zone a sistemului nervos, ne gandim la diferente foarte mici intre copii si de aceea de cele mai multe ori nu sunt observate de parinti. Aceste diferente minore cauzeaza erori de functionare, care duc mai tarziu spre dificultati de scris si citit.
Doar cand copilul este expus unor sarcini mai complexe, cum ar fi scrisul, se pot face deductii privind eficienta de functionare in ansamblu a sistemului nervos. Din fericire, nu trebuie sa asteptati pana cand aceste dezorganizari neurale vor amari anii de scoala a copilului nostru.

note mai bune

Pentru informatii si programari accesati linkul de mai jos:

Dezvoltare prin miscare

Code007