Echilibru si postura mai buna

Sfaturi pentru echilibru si postura mai buna a corpului

Din nefericire, faptul ca multi dintre noi suntem “legati de birou” timp de 8 ore pe zi, sau chiar mai mult, este o realitate. Stiu ce inseamna asta, fiindca si eu sunt victima acestei stari de fapt. Majoritatea zilei mi-o petrec ocupandu-ma de website, iar asta inseamna ca sunt mereu aplecat peste computer.

Totusi, cu mult timp in urma m-am hotarat ca munca la birou nu trebuie neaparat sa ma sileasca sa adopt o postura pe care eu o numesc « computeristica » – postura aceea gresita, cu umerii lasati si cu gatul plecat ! In schimb, am hotarat sa ma folosesc de birou cum se cuvine, adoptand o sedere ergonomica, pentru a-mi imbunatati postura, echilibrul, circulatia, in general, muschii centurii.

Am reusit acest lucru, folosind o minge de fitness. Echilibru si postura mai buna
Sederea pe orice suprafata instabila – cum ar fi mingea de fitness (medicinala) sau perna cu aer – indroduce sederea activa in rutina noastra de zi cu zi. Avand o suprafata instabila pentru sezut, corpul este silit sa gaseasca cele mai eficiente cai pentru a ramane in echilibru. Deoarece sederea corecta inseamna o anume pozitie a coloanei vertebrale, intr-o scurta perioada de timp veti observa ca postura dumneavoastra s-a imbunatatit.

Sederea pe o suprafata instabila este ceea ce medicii numesc « sedere activa », este recomandata pentru echilibru si postura mai buna, deoarece pune in miscare musculatura posturala. Cu alte cuvinte, ajuta la intarirea muschilor abdominali si ai spatelui, dand un mai bun echilibru si o postura corecta, exersand muschii centurii – toate acestea in timp ce noi sedem si tastam la calculator. Studiile arata ca introducerea exercitiilor de balans in timpul zilei de munca, ne sporesc productivitatea, facandu-ne sa mentinem un ritm alert !

NEchilibru si postura mai buna2u de putine ori, observ la clientii mei « legati de birou » o inclinatie spre multi-tasking (executarea simultană a mai multor lucruri) in privinta programului de lucru. Asadar, daca si dumneavoastra sunteti maestru(a) in multi-tasking, atunci sigur veti aprecia beneficiile pe care le veti avea in urma folosirii unei mingi de fitness, zilnic.

E limpede ca sederea activa are efecte benefiEchilibru si postura mai buna1ce asupra performantelor sportive, a activitatilor de timp liber si a altor munci zilnice, de rutina, reducand riscul leziunilor si sporindu-va placerea. Ba mai mult, studiile indica faptul ca cea mai mica activitate fizica, aceea de a sedea pe o minge de fitness (de exercitii), in locul unui scaun de birou, ajuta la arderea a 350 de extra-calorii/zi. Echilibru si postura mai buna3

Echilibru si postura mai buna – zi de zi:

Cine s-ar fi gandit ca munca la birou poate fi atat de snatoasa?

Adoptati o sedere activa in timpul zilei, si veti trage foloase precum:

  • O mai puternica musculatura abdominala si a spatelui.
  • O mai buna circulatie a sangelui.
  • O productivitate si agerime crescute.
  • Un echilibru mai bun si o postura corespunzatoare.
  • Intarirea muschilor centurii.
  • O pozitie corecta a coloanei vertebrale.
  • O scadere a leziunilor abdominale si ale spatelui.
  • Modul perfect de a scăpa de stres!

Minge de Fitness

http://extremed.ro/magazin/mingi-fitness/16-minge-fitness-maxafe-65-cm.html

Perna cu aer

http://extremed.ro/magazin/produse-ergonomice/19-perna-cu-aer-33-cm-rotunda.html

Disc pentru echilibru

http://extremed.ro/magazin/echilibru/21-disc-balance.html

Code007